Saç Uzatma Günlüğü #2


 Vücudumuzun da vitamine ihtiyacı olduğu gibi saçımızın da vitaminlere ihtiyacı var. Ne kadar dışardan takviye etsek de yediklerimiz, içtiklerimiz de saçımızın uzamasına katkısı var.

Ben saçımın uzamasında ek olarak aldığım vitaminlerin etkisini çok gördüm hatta bu hapların saçımın uzamasına olan etkisini ifade etmem gerekirse yaklaşık %60 oranında kullandığım diğer methodlardan daha etkili diyebilirim.

Ne kullandım?

  • Bioscalin R-Plus 2 _ 25 kapsül 
  • Solgar Biotin 5000mcg 50 kapsül
  • Formula SNH  60 kapsül

Kullanımı hakkında kısaca özetlemek gerekirse ilk Solgar Biotin ve Formula SNH kapsülleri ile başladım. Biotin sabah 1, Formula SNH sabah akşam 1 adet olmak üzere kullandım.

Sonuç?
Saçımın yapısı, beslenme şeklim nedeni ile ayda 1 cm daha fazla uzamasında etkili oldu. Fakat (!) tırnaklarım çok kırılgan iken bu ürünlerden sonra tırnak kırılmam durduğu gibi tırnaklarımı uzatabilmeye başladım. Tavsiyelerim arasında çünkü 1cm de 1cm dir :) Başka alternetif yok mu? Tabiki piyasada daha iyileri var ama ne yazıkki Türkiye'de ben bulamadım =)

Peki daha iyileri var dediğime göre nedenini de açıklıyım. Bioscalin Innovativa TEchnolıgia R-Plus 2 25 kapsül : Bu ürün gerçekten içtiklerim arasında faydasını hızlı gösteren, en memnun kaldığım ürün!

Sonuçları beni oldukça şaşırttı; çünkü ayda maximum 1cm uzayan bir saç yapısına sahipken, bu ürün ile saçımı boyattıktan ertesi gün dibimin çıktığına şahit oldum ve bundan emin olmak için ilaç bittikten sonra tekrar saçımı boyattığımda aynı şeyi yaşamadım. Ayrıca tırnaklarımın kırılmasını 3.günkü kullanımdan sonra önleyen bir ürün oldu.

Arkadaşım yurt dışından getirmişti bu ürünü bana bu sebeple Bengicim çok teşekkürler bu deneyimi bana yaşattığın için :) Bengi'ye gittiği yerdeki bir eczacı tavsiye etmiş, iyi ki de etmiş. Bulabilirseniz şiddetle tavsiye ederim.

Şu aralar www.amazon.com sitesinde satılan HSN (hair skin nail) ürünleri de mevcut ve Türkiye'ye de kargosu olan ürünleri gördüm.

Bir sonraki yazımda 2 sene önce kullandığım diğer iki HSN ürünlerinden bahsedeceğim.
Not: Doktorunuza danışmadan kesinlikle tek başınıza kullanmayın.

Sorularınızı yorum, mesaj veya @tipsbyhande instagram hesabı üzerinden yapabilirsiniz.

Bol Bol Vitamin olsun,

Hande


Yorumlar

Popüler Ürünler