Hair Skin Nail (HSN) Tips

 Bir önceki yazımda daha önceden kullandığım HSN ürünlerini paylaşacağımı söylemiştim. Bu ürünleri 2013 yılında denedim.

Appliednutrition Longer Stronger Hair & Nails (+)

Bu ürün iki ay kadar bir sürede bitti ve çok düzenli içtim.

Sonuç; önceki yazımdaki Bioslica ürünü kadar etkili olmasa da yarışırlar :) Tırnaklarım güçlendi, cildim parlak ve dinç gözüküyordu. Saçlarım çok hızlı bir şekilde toparlayıp uzadı, çünkü o zamanlar saçımı da çok fazla boyatmadığım için etkisini daha net görebildim.

******************************
I bought Appliednutrition from Amazon.com and i used it in 2013 for two months. It really worked on my nail, skin and hair. I really recommend it because my hair was amazing when i finished this product. It was growing really fast and my nails also got stronger.
***************


Nature's Bounty Hair Skin Nails (-)

Appliednutrition kadar iyi değildi, hatta çok fazla etkisini gördüğümü söyleyemem... Bir daha olsa kesinlikle almam çünkü diğer ürünlerde etkileri çok net görebilirken bunda hiç bir etki görmedim diyebilirim.
******************
Appliednutrition product was better than Nature's Bounty because i could not understand the difference when i finished this bottle.  I am not thinking of using this product again.

*******************
Sorularınız için @tipsbyhande instagram hesabımdan veya yorum yazarak ulaşabilirsiniz.

If you have questions or opinions, you can reach me by my instagram account @tipsbyhande or you can add comment in below.

Have a nice day ahead !

İyi Günler !

Sincerely

Hande

Yorumlar

Popüler Ürünler