Saç Uzatma Günlüğümden İlk formül



Saçını sağlıklı (!) uzatmak isteyenler buraya gelsin ! 😇

Azıcık daha yaklaşın çok güzel şeyler olacak birazdan :) Saçım çok boyandı, yanlış boyandı, yandı, kırıldı, küstü... Peki bu kadar işlemden sonra nasıl 10 aylık hair growth challange ile saçımı uzattım, parça parça anlatmaya başlıyorum.

 Neden parça parça anlatacağım? 
 Çünkü 10 aydır birbirinden farklı, sayamadığım kadar formül denedim. O yüzden teker teker anlatmaya başlıyorum:) İlk tarifimde saçımı parlatmayı, güçlendirmeyi, kırılmasını önlemeyi amaçladım. Saçı hızlı uzatması da ayrıca deneyimledim. 1 günde uzatmadı tabiki ama ayda max 2cm daha fazla uzattığına şahit oldum. Tabiki saçtan ve yapıdan yapıya bu oran değişir. Peki ne yaptım?
  Malzemeler;
 -Saç Maskesi; önerim Watson Hair Treatment Wax saç maskesi serisi çünkü kutu, ml ve içine katacağımız malzemeler için çok uygun
 -Evigen ampül 
 -Bemiks ampül
 -Bepanthen ampül -çam terebendi yağı (isteğe bağlı)

  Yapılışı;
 Aldığınız watsons maskesinin içine 3 er adet Bepanthen, Evigen ve Bepanthen ampül katın ve karıştırın. Ben Hask saç maslerini çok beğeniyorum fakat poşet içinde olduklarından biten watsons kutularını Hask saç maskeleri için ayırıyorum :) İsteğe bağlı olarak içine çam terebenti yağı da konulabilir çok çok az yaklaşık 10 damla. Bu yağ saçınızın hızlı uzamasını sağlıyor. Kullanımı; Duşta saçlarınızı iyice sıktıktan sonra diplere masaj yaparak, dipten uca doğru uygulayın. 15-20 dk bekletin ve güzelce durulayın. Mümkünse saçınızı öne doğru atıp soğuk su ile durulayın ki saçınız duştan sonra daha da çok parlasın :)

Umarım memnun kalırsınız😊

Yorumlarını bıradan veya @tipsbyhande instagram hesabından yapabilirsiniz. 

Bakımlı Günleeeeer 🙋🏼

Yorumlar

Popüler Ürünler