Şubat Ayı Saç Bakım Günlüğüm

Merhabalar,

Instagramdan beni takip edip bloguma destek olan 2K takipçilerime çok teşekkürlerimi sunuyorum ! Veeeee Şubat ayında denediğim ürünlerin bir kısmını sizlerle paylaşmak istiyorum🔝

Öncelikle en çok beğendiğim şampuanı sizlerle paylaşıyorum;



*Organix Besleyici Coconut Milk Şampuan

İçerdiği hindistan cevizi sütünü şampuanı sürünce hissedebiliyorsunuz. Saçlarınız benim gibi boyalı ve yıpranmış ise aradığınız yumuşaklık bu şampuanda diyebilirim! Yaklaşım 0.5-1cm arası aylık saç uzamasına katkısı olduğunu söyleyebilirim. Yani ortalama saç uzamanız 1 cm ise 2 cm veya 1.5 cm uzatıyor saçları. Tekrar hatırlatıyorum ki ben kendi deneyimlerimi paylaşıyorum siz de sonuç farklı olabilir fakat yumuşaklığı mükemmel!!! Saçı besliyor ki içinde yumurta proteini ve hindistan cevizi yağı da var bunlar saça güç ve yumuşaklık katıyor.

Kullanırken (bu çok önemli) saçınızda 1-2dk bekletin ki şampuan içindeki proteinler saç diplerinize nüfus etsin. Masaj yaparsanız saç diplerinize daha da mükemmel olur tabiki :)

Karşılaştırmam gerekirse Organix Argan Yağı Şampuanını da kullandım ki o da çok güzel bir şampuan fakat benim favorim yıpranmış saçlar için kesinlikle coconut milk shampoo ! :)
Pişman olmayacağınızı düşündüğüm için yazarken bile heycanlandım 😇


*Inecto Naturals Coconutç Hair Serum

Son zamanlarda çok karşılaştığım bir seri fakat saç serumundan denemeye başladım. Kesinlikle favorilerim arasında. Hem ağırlaştırmıyor saçı hem de çok güzel bir yumuşaklık ve sağlık veriyor saça..

Karşılaştırmam gerekirse Hask Argan Oil Hair Serum'dan, ki bunu önceki yazılarımda paylaşmıştım, daha iyi ve daha çok yumuşaklık verdiğini söyleyebilirim.

İki ürün de çok güzel ama son zamanlardaki yeni favorim İnecto'nun bu ürünü oldu !





Bu ay beğenmediğim ürünlere gelirsem eğer;



-Isana Shampoo 7 Krauter /Rossmann


7 bitkisel yağ içeren Isana' nın bu şampuanını 2 yıl önce kullanmıştım ve çok sevmiştim. Özellikle kokusu harikadaydı parfüm gibi bir gün boyunca kalıcılığı vardı fakat aynı ambalajından bulamadığım için çok aramıştım. Bu şampuan benim önceden aldığım şampuan ile aynı içerikte olduğundan çok mutlu olarak aldım. Fakat ne yazık ki benim dediğim ve o aradığım şampuan ile alakası yok ! Hem kepek yaptı hem de saçlarım berbat oldu ! Kesinlikle yıpranmış saçları olanlara tavsiye etmiyorum.. Kokusu da varla yok arasında hiç hissedilmiyor. Çok pahalı değil fakat boşuna almayın diyebilirim..


Umarım 2 yıl önce kullandığım şeffaf yeşil ambalajlı 7 bitkili şampuanı tekrar Türkiye pazarına sürerler diye yine beklemekteyim :)

Yorum ve sorularınızı aşağıdaki kutucuğa veya @tipsbyhande instagram hesabına yapabilirsiniz.

Herkese bakımlı geceler !

Sevgilerimle,
Hande

Yorumlar

Popüler Ürünler