L'Oréal Skin Expert Paris Saf Kil Peeling Maskesi


 L'Oréal Skin Expert Paris Saf Kil Peeling Maskesi gerçekten üründen memnun kaldım ama eksileri olduğu gibi beğendiğim noktaları da sizlerle paylaşıyorum.

 Denemeye değer olduğunu düşünüyorum. Yüzümün çoğunlukla yağlı (karma aslında) ve hassas bir cilt olduğunu daha önce de belirtmiştim. Sevdiğim özellikleri nelerdir diye sorarsanız;

 * Gözenekleri ve özellikle siyah noktaları çok güzel temizliyor.

 * Karma/ yağlı ciltler için olan peeling maskeleri genelde yüzü kurutur ve nem dengesini bozar fakat ben bu üründe hiç bunu deneyimlemedim. Aksine yüzüm pamuk gibi oldu ve dokundukça yüzünüze daha çok seviyorsunuz kendinizi :)

 *Maske yıkar gibi değil de peeling yapar gibi yıkadığınızda ise eğer soyulan bir cildiniz varsa bu derileri temizlemesine bayıldım!

 *Kokusuna bayılacaksınız :)

 Hangi özellikleriyle eksi puan aldı? 

 -Belki sadece benim cildim için özeldir bilemiyorum kıpkırmızı oluyor ve en az 1 gün kırmızı bir yüz ile geziniyorum. Çok aşırı göze batmıyor fakat neden diye sorguluyorum :)

 -Sivilcelere bir etkisi olmadı veya sivilce izlerine fakat zaten bu ürün tanımında vaad edilmiyordu sadece benim gözlemim sivilce izlerine de iyi gelse daha güzel olabilirmiş 😇

Siz de yorumlarınızı @tipsbyhande hesabından veya yorum olarak aşağıdaki kutucuklara bırakabilirsiniz.

Bakımlı günler dilerim,
Hande
 

Yorumlar

Popüler Ürünler