Ocak Ayı Saç Bakım Ürünleri Favorilerim !



Sarı saçtan vazgeçemeyip tekrar boyattıktan sonra onlara iyi bakmam lazımdı ve yaptım !  Fotoğrafta görmüş olduğunuz ekibimle saçlarımı tekrar toparladım, nemini ve sağlına kavuşturdum.

 Hask- Keratin Protein Shampoo: Gerçekten saça zarar vermeden, hem yumuşatarak hem de saçın nem dengesini koruyarak, kepek yapmadan memnun kaldığım şampuanlardan bir tanesi ! Şişenin yarısı bir ayda bitti, tamamen bitirince başka bir şampuanla yine geleceğim :)

 Hask- Coconut Oil Hair Conditioner: Açıkcası çok saç kremi kullanan birisi değilim ve bunun yerine saç maskelerini tercih ederim. Fakat hızlı duş aldığınız zaman size yardımcı olması adına 1dakikada saçınıza geçici nemlik sağlıyor. Hızlı çözüm olması adına kullanıyorum, eğer saçınızın neme ihtiyacı yok ise Hask Keratin Protein Şampuanı size yetecek ve artacaktır bile :)

 Watsons- Avacoda Treatment Wax: bu saç maskesi içine aslında yine önceki yazılarımda paylaştığım karışımdan eklemiştim o yüzden detaya girmeyeceğim ama Watsons'ın Ballı saç maskesinden daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Fiyatı miktarına göre düşük olduğundan günlük kullanımların için bunu kullanıyorum, bir sonraki yazımda fiyatı yüksek olan saç maskemin yorumlarını paylaşacağım şuan kullanmaktayım :) Sırasıyla bu ürünleri duşta kullandıktan sonra banyo sonrası bakımıma geçiyorum :)

 Yves Rocher- Repair Leave In Detangling Cream: Yves Rocher'in banyo sonrası durulanmayan bu saç kremi önceki yazılarımda bahsettiğim Repair Saç yağının serisinden ve gerçekten çok çok memnun kaldığım bir ürün.. Saça ipeksi bir doku katıyor ki saçınız benim gibi boyadan yıpranmışsa ve şekil alması için her gün fön makinası kullanıyorsanız, aradığınız ürün diyebilirim. Fındık büyüklüğünden fazlası saçınızı yağlandırır :) tecrübeyle sabittir 😂

 Urban Natural- Macademia Oil Fusion Saç Bakım Serumu: Yves Rocher durulanmayan saç kremi sonrası fön çektikten sonra saçlarım yıpranmış olduğu için çok çabuk kırılmaya eğilimli oluyor ve fön sonrası saçın tiftik görüntüsünü almak için birebir bir yağ. Kesinlikle çok memnun kaldım :)

 Bir sonraki ay yeni ürünlerle görüşmek üzere 🙋🏼

 Umarım sizler de beğenirsiniz :)

 Hande

Yorumlar

Popüler Ürünler