The Body Shop Tea Tree Series

The Body Shop Tea Tree Series
                            

Tekrar Merhabalar,

The Body Shop markasının Tea Tree serisi, eğer benim gibi çabuk yağlanan, problemli, sivilce oluşumuna yatkın bir cildiniz varsa, en iyi çözüm diyebilirim. Marketlerde, Gratis, Watsons mağazalarında satılan bir çok cilt ürününü denedim (1tanesi hariç onu da bir sonraki yazımda detaylı paylaşacağım) fakat bu seriden başkası iyi gelmedi.

Nasıl kullanıyorum?

-Cildimi yıkadıktan sonra Tonik ile siliyorum, siyah nokta giderici aleti ile siyah noktaları sildikten sonra tekrar tonikliyorum ve bir dakika kadar bekliyorum.
-Normalde nemlendirici sonrasında sürülmesi gereken Pore Minimizer gözenek sıkılaştırıcı kremini nemlendirici sürmeden kullanıyorum çünkü yağlı bir cildim var ve kendiliğinden nemleniyor.
-FAKAT kış aylarına artık girmiş bulunmakta olduğumuzdan nemlendirici kullanmak şart ve gözenek sıkılaştırıcı kremi nemlendiriciden sonra sürmeniz gerekiyor.
-Clean Scrub ürününü ise her banyonun sonunda yapıyorum ve yüzümde 1 dk bekletiyorum. Buhardan dolayı daha çok hissediyorsunuz cildinizin nefes aldığını :) 

Sonuç?
 Sivilce oluşumum çok azaldı. Şuanda düzenli kullanalı tam bir ayı geçmiştir ve 1 aydır cildim daha çok nefes alıyor, siyah noktalarımda azalma olduğu gibi cildimin renk tonu daha sağlıklı gözüküyor. Bir üründen memnun kalmak için 1 ay yeterli bir süre bence. 

Şuanda bunlara ek olarak yüz temizleme jelini aldım ve 1 haftadır kullanıyorum. Açıkcası daha bir şey söylemek için erken olsada şuanda memnun kaldığımı söyleyemem ama 1 ay sonra detaylı deneyimlerimi anlatacağım. 

Her türlü sorunuzu yanıtlamaktan, sizin deneyimlerinizi okumaktan mutluluk duyarım :)

Sevgilerimle

Hande

Yorumlar

Popüler Ürünler