Ventoso Mega Turbo 5500 Fön Makinası

Fön Makinası benim gibi zor şekil alan saçlar için çok önemli bir seçim ! Benim tercihim her zaman profesyonel fön makinalarıdır. Neden?

- Düzleştirmek için düzleştirici yerine fön çektiğim için saçlarım daha az hasar görüyor

- Pratik tutuşundan dolayı düzleştiriciden daha hızlı düzleştiriyor

-Saçları, düzleştirici kadar kurutmuyor

-Düzleştirici saç uzamasını engellerken fön makinası bu engellemeyi yapmıyor.

Nasıl en iyisi olduğunu anlayabilirim?

* Mega Turbo 5500 dediği aslında ürünün numarası ! Bu neden önemli ? Çünkü seçiminiz sırasında hem prof olmasına hem üfleme hızına hem de watt değerine bakmalısınız. Evde fön çekmek istiyorsanız 2500watt ve üzeri olmalıdır. Aynı şekilde üfleme hızı da 2500 ve üstü olmalıdır. Profesyonel olmayan ama 2500watt olan markaları tavsiye etmiyorum.

*Teknosa websitesi üzerinden ufak bir araştırma yaptıktan sonra aldım bu ürünü. Yaklaşık 149tl civarında bir fiyatı vardı. Ondan öncesinde yaklaşık 9 yıl önce kuaförümden aldığım makinamı kullanıyordum ama ne yazık ki ayrılma vaktimiz gelmişti :) Ventoso'yı kullanalı 6 ay kadar oldu ve hiç bir kötülüğünü görmedim :)

Ayrıca aldığınız yerdeki teknosanın lokasyonuna bağlı olarak çeşitli indirimlerde kazanıyorsunuz :)


İyi Akşamlar,

Sevgiler,

Hande

Yorumlar

Popüler Ürünler