Loreal Saf Kil Detoks Jeli



Büyük bir merak ile aldığım fakat kullandıktan sonra beklemediğim bir şekilde hayal kırıklığına uğradığım bir üründür kendileri. Saf kil peeling mask ürününün devamı olsa bile, maskesi kadar başarılı değil fikrimce...

Neden beğenmedim?

Yüzümü temizlediğini hissedemiyorum; çünkü yüzüme yapışıp kalıyormuşcasına bir his var ki iyi durulamama rağmen havluya siyah lekeler geçiyorki saatlerce yıkamam gerekiyor geçmesi için.
Diğer bir beğenmediğim özelliği ise yüzde bir yağlılık hissiyatı bırakıyor. Benim gibi karma hatta çoğunluk ile yağlı cilde sahip olanlar için bu özelliği ile sivilceye yatkınlık yaratıyor ki ben de sivilce oluşumu yaptı.

Benim cilt tipim için hiç uygun değil ama sizinkinde nasıl etkiler yaratır bilemiyorum.

Umarım yazdıklarım sizler için geçerli olmaz :( Yorumlarınızı merakla bekliyorum !

Bakımlı Günler Dilerim,

Sevgiler,
Hande

Yorumlar

Popüler Ürünler