PHILIPS LUMEA SC2007

Acaba lazer makinası mı alsam yoksa güzellik merkezine mi gitsem? Tam tamına 3 ay araştırdım. "IPL nedir?", "Güzellik merkezleri hangi teknolojide aletler kullanıyor?" gibi bir takım araştırmalarım sonucunda en son; "tüm gün çalışıyorum, haftasonumu güzellik merkezinde geçirmektense eşim ve arkadaşlarım ile geçirmeyi terch ediyorum" dedim ve Bimeks mağazasında indirimde olan Philips Lumea SC2007 modelini aldım. Şu sıralar SC2009 çıkmış fakat Türkiye'de satışını bulamadığımdan yurt dışında SC2009 almış olan bloggerları izledim ve tek farkı başlık sayısı olduğu için almaya karar verdim.

En çok merak edilen sorulardan başlamak istiyorum ki instagramdan bu sorular üzerine baya talep geldi :)

1. Neden aynı paraya bir merkezde yaptırmak yerine makina aldın? Çok zor olmadı mı yapması? Kendim yapınca daha çok acı çeker miyim?

  • Bu bir tercih meselesi tabiki. Almadan önce şunu çok iyi bilmek gerekiyor çünkü bende 3 aylık araştırma süremde öğrendim; IPL (Intense pulsed light) dediğimiz piyasa da satılan aletler sadece deri pigmentleri sayesinde tüylerin çıkmasını azaltıyor. Dikkat edilmesi gereken şey "YOK ETMIYOR", "TUYLERIN CIKMA SURESINI AZALTIYOR". Dediğim gibi google sayesinde bulduğum ve okuduğum makaleler bu yönde olduğunu söylüyor ki satın almaya gittiğiniz de 120.000 atış size 6-7 yıl yeter şeklinde bilgi verilmesinin nedeni de budur :)
  • Ben zamanımı kendim yönetmek istediğimden ve açıkcası denemek de çok istemiştim aldım ve kendi kendine uygulaması hiç ama hiç zor değil. Kişiden kişiye değişir fakat kendi açımdan konuşmak gerekirse ben hiç zorlanmadım. Zorlanmadığım gibi de iğne batması kadar bile bir acı, yanma vb hiç bir şikayetim olmadı. Bazı arkadaşlarımda acı olmuş o yüzden kişinin acı eşiğine bağlı bir durum. Ben de sadece bir ışık çıkıyor evet başka bir şey hissetmedim.
2. Hangi bölgeye hangi seviye atış yapılacağına nasıl karar veriyorsun?
  • Bunun için Lazer aletini aldığınızda içinden Philips'in uygulamasını indirmeniz için bir kağıt çıkıyor :) Uygulamaya bilgilerinizle girerek nereye kaçlık atış yapabileceğinize uygulama karar veriyor. Sorulan sorular; uygulamak istediğiniz bölgenin ten rengi, kıl kökü rengi ! Sadece 2 soru ve size iki seçenek sunuyor. Toplamda 5 seviye var ve size önerisi 5' i de seçebilirsiniz 4'ü de hangisini istersen onu seçiyorsun. Burada önemli olan önerdiği en yüksek seviye 4 ise o bölgeye 5 seviyelik bir atış yapmamanız bu durumda canınız acır ve sağlıklı olmaz. 
  • Ayrıca bu uygulama ile gün takibi de yapıyorsunuz. Uygulamanızı kaydediyor ve seviyenizi kaydediyor. 15 gün sonra size bugün lazer günü olarak hatırlatma sağlıyor ki bu çok güzel bir şey sizin yerinize de takip ediyor.
3.Bendeki etkileri, izlenimlerim neler oldu? Gelelim en heyecanlı soruya :)
  • Şuanda ikinci ayımı tamamlama 1 gün kaldı neredeyse ve arada 2 seans kaçırdıklarım oldu ve buna rağmen eskisine farkla arada ciddi bir gözlem var. 
  • 2 haftada gözle görünür bir fark oldu ama sizleri yanlış yönlendirmek istemediğim için 2 ay bekledim. 
  • Çok çok geç çıkması ile kaybolması arasında benim için fark yok ki bu sebeple merkezlere gitmeyi tercih etmedim. 6-7 yıl kullanabileceğim bir alet ve 5 aydan sonra tüy yapısına göre ayda bir kez zaman ayırıp kullanmam gereken bir alet. Ben bunu göze alıyorum siz de alıyorsanız doğru tercih diyebilirim.
  • Her gün çıkan tüy köklerine, sadece bir kez arkadaşımın makinası ile denedim ve 1 hafta sonra çıktı.. O gün Braun mı alsam Philips mi alsam düşünceme son verdim. Arkadaşımda da bu üründen vardı ve 1 yıl sonucunda 3 ayda bir yapmaya başlamış ve çok memnun. Hem de eşine de kendisine de yetmiş hatta artmış atış sayısı. Braun kullanmadım çok kötü bir marka değil bilemicem ama atış sayısının düşük olması beni düşündürmüştü. Tercih sizin ! =)
Sorularınızı aşağıya yorum olarak, instagramdan mesaj olarak veya instagramdan @tipsbyhande hesabına yorum olarak sorabilirsiniz :)

Not: Sadece bayanlar değil erkeklerin de kullanımı içindir.

Seve seve cevaplar, yardımcı olurum,

Sevgilerimle,




Hande

Yorumlar

Popüler Ürünler