GOT2B straight 4 on days

Saçım dalgalı ve düzleştirmek kolay olmuyor. 

Kıvırcık ve dalgalı saçlı insanların çoğu yaşadığı durumu ben de yaşıyorum :)

Fön çekmeden önce nemli saçıma GOT2B markasının düzleştirici spreyini kullanıyorum.

Öncelikle memnunum (en çok merak edilen sorudan başlıyorum) 

✅ Saçınızı düz yapmıyor ama bunu belirterek başlıyım 🙈

Saçınıza fön çekmeden önce kullanırsanız, saçınızın uzun süre gönlü kalmasını sağlıyor. Benim saçım çok zor şekil alır ve fönüm en fazla 1 saat kalır saçımda fakat Got2b kullandığım zaman maksimum 2 gün kalıyor yani bana göre baya iyi😳👊 

4 gün diyor ama saçtan saça değişebilir belki ben de 2 gün kalıyor çünkü. 2 yıldır kullanıyorum ve evimde yedeğiyle birlikte kullanıyorum🙈

Önerilerim;

Fön çekmeden de kullanabilirsiniz ama düzleştirmesini beklemeyin, sadece daha çabuk şekil alır saç ve kabarık ise çok fazla kabarmasını önler 👌

✅Saçları kuruttuğundan yıkamadan önce saçınızı önceki yazımda bahsettiğim gibi Hindistan Cevizi yağı veya Yves Rocher Hair Repair Oil (jojoba yağı içerikli) yağından sürerseniz, sorun yaşamazsınız !

Beğenmeniz dileklerimle,

Sevgiler

Hande

Yorumlar

Popüler Ürünler