Maske peeling yapalım hadi !

"Yüzümü hem nemlendirmek, hem parlatmak, hem siyah nokta ve izleri yok etmek istiyorum !"

Sizlerle en doğal, evde hazırlayabileceğiniz hem yüz maskesi, hem yüz ve el peelingi olarak kullanabileceğiniz bir formül paylaşmak istiyorum.

Malzemeler ve yapılışı:

- 1 yumurta akı ( Yumurta sarısını çöpe atmayıp, saçınıza sürebilirsiniz ve 30dk bekletebilirsiniz. Saçınızın protein ihtiyacınızı karşıladığı gibi saç diplerini güçlendirir. Saç bakımı tariflerinde daha değilik tarifleri yakın zamanda paylaşacağım 😇🙈)
- Toz şeker ile katılaşıp beyazlaşana kadar mixer ile çırpın. Kıvamı yüzünüze sürdüğünüzde akmayacak şekilde olmalı ❄️❄️ Faydası ise siyah noktaları temizleyip, peeling etkisi yapması !
- 3 Aspirini buzdolabı poşetinde bir bardak yardımı ile ezip mixer ile karıştırmaya devam edin.
- 1 tatlı kaşığı bal ekleyip tekrar karıştırın.

Karşınıza şekildeki gibi bir görüntü çıkacak :)

Nasıl uygulamalıyız?

-Önce yüzüne sürüp, 5 dakika bekleyin.
-5 dakika sonra peeling yapar gibi cildinizde seker parcacıklarını sürtün.
-Sonra yıkamadan üstüne tekrar sürüp 20dk bekletin.
-Beklerken ellerinize peeling yapabilirsiniz artan malzemeyle :) sonrasında 10dk bekletip yıkayın.
-Tuttuğunuz süre bittiğinde yıkamadan önce tekrar peeling yapar gibi çıkartabildiğiniz kadar çıkartın, sonrasında ılık su ile yıkayanız. 

Yumuşacık ve bembeyaz oluyor benim cildim her yaptığımda hatta az önce yaptım ve pamuk gibi hissediyorum kendimi :)

Erkekler de yapabilir, hatta eşime az önce ilk kez uyguladım ve o da çok sevdi bu maskeyi !


Tips;
1. El ve ayak peelingi olarak kullanabilir hatta dirsek ve kollarınıza da uygulayabilirsiniz🙋🏼
2. Kullanım şeklini kendim keşfettim, malzemeleri de tesadüfen karıştırarak buldum ve bu maske sonrasında vazgeçilmezim oldu 👌

Sizden gelenler nerede?
-Aşağıdaki kutucuğa veya @tipsbyhande instagram hesabımdan yorumlarınızı bekliyorum ve umarım memnnun kalırsınız diyorum !

Pamuk gibi günler dilerim !🐣

Sevgiyle,
Hande




Yorumlar

Popüler Ürünler