Beni Oku !

Merhabalar,

Öncelikle bloguma hoşgeldiniz, umarım deneyimlerim sizin için de faydalı olur.

Hepimizde bir saç merağı vardır neredeyse, fakat bendeki saç takıntısı öyle böyle değil :) İnsanın nasıl dişi çürüdüğünde çok üzülür, ben de saçım kuruduğunda, yıprandığında, rengini beğenmediğimde çok üzülürüm. Hatta olumsuz kuaför deneyimlerimden sonraki ilk 1-2 ay depresyona bile girdiğim doğrudur. Çeşitli tarifler okudum, dünyadaki benim gibi saç konusunda zaafı olan insanların formüllerini izledim ve hatta bir kaçı ile deneyimlerimizi paylaştık. Bu süre zarfı içinde raflarda gördüğünüz her ürünü denedim ve hatta yurt dışındaki ürünlerden de denediğim oldu. 

Bloğumda sizlerle hangilerinden memnun kaldığımı paylaşacağım fakat okurken önemli bir nokta var  ki benim saçım çabuk yağlanan, aynı zamanda boyatmaktan yıpranmış, kurumuş hatta yanmıştı ! Saç uçlarımda ufak tefek yanıklar hala kaldı (aradan 1 yıl geçmesine rağmen).  Bu neden önemli? Çünkü benim denediğim ürünler saç yapınız benimki gibi değilse siz de aynı sonucu alamayabilirsiniz ki ben sadece benim deneyimlerimi paylaşacağım ☺️✌️

Ayrıca, yaşım 25 olmasına rağmen (!), çok sivilce oluşmasına yatkın, yağlı ve siyah noktalı bir cilt tipim var. Cilt bakımı konusunda da deneyimlerimi yakında sizlerle paylaşacağım 👍

Umarım sizler içinde en az bendeki kadar faydalı olur ✌️️
İyi Deneyimlemeler !

Sevgilerimle,

Hande

Yorumlar

Popüler Ürünler